Світ LEGO- конструювання

Я працюю над проблемою розвитку пізнавальної сфери дітей.
Аналізуючи стан проведеної роботи за освітньою лінією «Дитина в сенсрно-пізнавальному просторі», виявила що навчання конструюванню сприяє розширенню словника, збагаченню  дитячого мовлення. Виконуючи конструктивні дії, аналізуючи об’єкти, плануючи  свою діяльність чи підсумовуючи її, дитина засвоює потрібні слова, вправляється у  правильному їх вживанні.

  Дуже важливим є позитивний вплив конструювання на оволодіння  загальними способами дій у різних видах діяльності, зокрема на розвиток і  вдосконалення зорово-моторної координації. Діти вчаться планувати свою  діяльність для досягнення певної мети, діяти двома руками під контролем зору,  виконувати завдання до кінця, долаючи труднощі різного характеру, оволодіваючи  прийомами виконання практичної діяльності. Навички, отримані на заняттях з  конструювання, сприяють моральному вихованню дітей. Вони вчаться поважати  дорослих та товаришів, ділитися матеріалами, допомагати один одному, вирішувати проблемну ситуацію спільними зусиллями. Усе це свідчить про величезні потенційні розвивальні можливості  конструктивної діяльності. 

Напрямки роботи

• Впроваджувати інноваційні методи навчання і виховання.
• Створювати умови для всебічного розвитку дітей
• Створювати  умови для самореалізації творчого потенціалу     вихованців
• Розвивати  творчі  здібності у дітей .
• Самоосвіта та саморозвиток  засобами передових педагогічних технологій .
www.youtube.com/watch?v=hIJFRB3yvTo (Освітня презентація заняття з екологічного виховання засобами ЛЕГО_конструювання "Буду я природі другом")

Скарбничка ідей